Παρασκευή 12 Αυγούστου 2016

ΚΕΛ – ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΟΜΑΣΤΕ ΣΗΜΕΡΑ


Κολυμπώντας σ’ ένα πέλαγος πληροφοριών, ο δημότης έχει σαστίσει, πασχίζοντας να καταλάβει τι έχει αποφασιστεί γι’ αυτόν, αλλά χωρίς αυτόν, και γιατί.

Γιατί ο Δήμος Σπάτων Αρτέμιδος, όχι ενημέρωση δεν μας παρείχε, αλλά αντίθετα έκανε ό,τι μπορούσε για να μας μπερδέψει παραπάνω.

Η πρόσφατη απόφαση (29.07.2016) της ΕΥΔΑΠ, για απαλλοτρίωση έκτασης 121 περίπου στρεμμάτων στη θέση ΠΛΑΤΥ ΧΩΡΑΦΙ για την κατασκευή του ΚΕΛ Βορείων Μεσογείων των Δήμων Σπάτων Αρτέμιδος και Ραφήνας Πικερμίου, μας δίνει την αφορμή να κάνουμε ένα flash back στα πιο πρόσφατα γεγονότα, για να καταλάβουμε που βρισκόμαστε σήμερα, και τι τρέχει σχετικά με το φλέγον ζήτημα του αποχετευτικού στην περιοχή μας.


Κι αρχίζουμε ανάποδα, αφού έτσι ακριβώς φαίνεται να πηγαίνουν τα πράγματα.

Θα πείτε, μα η κήρυξη αναγκαστικής απαλλοτρίωσης προϋποθέτει να έχει χωροθετηθεί το έργο.


Με βάση ποια απόφαση λοιπόν χωροθετήθηκε η κατασκευή του ΚΕΛ στο Πλατύ Χωράφι, ώστε η ΕΥΔΑΠ να προχωρά σε απ’ ευθείας αναθέσεις (των μελετών κατασκευής του Αποχετευτικού Δικτύου) και σε απαλλοτριώσεις?

Για όσους δεν το κατάλαβαν, η απόφαση χωροθέτησης έχει παρθεί από την Διυπουργική Επιτροπή Συντονισμού Μεγάλων Έργων Υποδομής στη σύσκεψή της την 30.12.2015.  

Σημειώστε πως η σύσταση και συγκρότηση της Διυπουργικής Επιτροπής Συντονισμού Μεγάλων Έργων Υποδομής έγινε εντελώς πρόσφατα με την Πράξη 48 / 11.12.2015 του Υπουργικού Συμβουλίου.  
(ΦΕΚ 172/Α΄/11.12.2015)

Της απόφασης αυτής της Διυπουργικής Επιτροπής είχαν προηγηθεί όλα τα παρακάτω, μέσα σε λιγότερο από ένα μήνα :
Σύσκεψη στην περιφέρεια Αττικής στις 8.12.2015, με πρωτοβουλία της Περιφερειάρχη Αττικής Ρ. Δούρου με θέμα τη χωροθέτηση των ΚΕΛ στην Ανατολική Αττική, ειδικά για τους Δήμους Σ-Α και Ρ-Π, που συνεχίστηκε στις 10.12.2015 στο Υπουργείο Εσωτερικών, παρουσία όλων των εμπλεκόμενων υπηρεσιακών φορέων, των Δημάρχων Σ-Α, Ρ-Π και Μαρκόπουλου και της ΕΥΔΑΠ.

Η σύσκεψη κατέληξε στην διαπίστωση της ανάγκης για άμεση χωροθέτηση  τοπικού ΚΕΛ, για να τηρηθεί η αρχή της εγγύτητας, με αναφορές στην απειλή προστίμων από την ΕΕ και την ρητή αναφορά της ΕΥΔΑΠ ότι «η μεταφορά πρόσθετων λυμάτων από την Ανατολική Αττική στο ΚΕΛ Ψυττάλειας θα επιβαρύνει απαγορευτικά το ρυπαντικό φορτίο της μονάδας».

Γιατί δεν έδωσε στη δημοσιότητα τη σχετική μελέτη η ΕΥΔΑΠ, ώστε να πεισθεί ο κάθε δύσπιστος ότι αυτά δεν είναι μόνο λόγια?
Και όσες άλλες μελέτες, εκείνες δηλαδή που διαπιστώνουν πως είναι προβληματική η μεταφορά των αποβλήτων στην Παλλήνη, και πως στη συνέχεια θα πρέπει, λόγω υπερφόρτωσης, να προωθηθούν τα λύματα στη Μεταμόρφωση.

Αυτό η ΕΥΔΑΠ δεν το έκανε, αν και η ίδια επί χρόνια, μέσα από έγγραφα και τηλεοπτικές  συνεντεύξεις, είχε υποστηρίξει πως η ένταξη στην Ψυττάλεια είναι όχι μόνο εφικτή αλλά και επιβεβλημένη.
Αν και η ίδια είχε προτείνει σαν εναλλακτική λύση του αποχετευτικού τη σύνδεση με το ΕΕΛ Ψυττάλειας, και είχε εκτιμήσει το κόστος σύνδεσης με Παλλήνη μόλις στα 30 εκ., έναντι των 70 εκ. που προϋπολογίζεται η κατασκευή του τοπικού ΚΕΛ.  

Στις 09.12.2015 υπογράφηκε Πρωτόκολλο Συναντίληψης από τους δημάρχους των Δήμων Σ-Α, Ρ-Π και Μαρκόπουλου,  την Περιφερειάρχη, τον Αντιπεριφερειάρχη Πειραιά, αρμόδιους του ΥΠΕΣ και άλλων υπουργείων, την ΕΥΔΑΠ, ενώ κανένας από τους δύο Δημάρχους δεν είχε εξουσιοδοτηθεί από το Δημοτικό Συμβούλιο του Δήμου του για την πρόταση Πλατύ Χωράφι

Να θυμηθούμε τον τραγέλαφο των κατοπινών διαδοχικών αποφάσεων του Δημοτικού Συμβουλίου Ραφήνας Πικερμίου στις 17.12.2015 και του Δημοτικού Συμβουλίου Σπάτων Αρτέμιδος στις 21.12.2015 για χωροθέτηση ΚΕΛ στη θέση Λακαθέλα-Κήπι, με εισηγήσεις των δημάρχων που λίγες μέρες πριν είχαν συνυπογράψει για Πλατύ Χωράφι.

Να θυμηθούμε πώς προσπάθησαν να υποβαθμίσουν τη σημασία της υπογραφής τους στο Πρωτόκολλο Συναντίληψης και να διασκεδάσουν τις εντυπώσεις.
Άλλα λέγανε και άλλα κάνανε οι δήμαρχοι.

Στις 14.12.2015 συγκλήθηκε έκτακτη σύσκεψη των οκτώ Δήμων του Πειραιά, με την παρουσία του Αντιπεριφερειάρχη Πειραιά, όπου συνομολογήθηκαν όλα τα παραπάνω.

Συνέρχεται λοιπόν παραμονή Πρωτοχρονίας η 1η Διυπουργική Επιτροπή Συντονισμού Μεγάλων Έργων Υποδομής και, με δεδομένες τις υπογραφές των δημάρχων στο Πρωτόκολλο Συναντίληψης, το ζήτημα τελειώνει, ΧΩΡΟΘΕΤΕΙ τη θέση Πλατύ Χωράφι.
Ήδη, η προγραμματική σύμβαση μεταξύ ΕΥΔΑΠ, Περιφέρειας και εμπλεκόμενων Δήμων είχε οριστεί για τον Μάρτη του 2016. Αναρωτιόμαστε και με το δίκιο μας, είναι δυνατόν να προχωρά η ΕΥΔΑΠ σε χρονοδιαγράμματα και απαλλοτριώσεις, χωρίς να έχει υπογραφεί η προγραμματική σύμβαση?

Πόσο βαρύ είναι να μιλάει κανείς για συμπαιγνία?

Μετά από όλα αυτά αναρωτιόμαστε ακόμα,  τι είχε να προσθέσει η 100/2016 απόφαση στις 15.04.2016 του Δημοτικού Συμβουλίου Ραφήνας Πικερμίου, όταν έσπευδε να συναινέσει στη χωροθέτηση στο Πλατύ Χωράφι, θέση που βρίσκεται έξω από τα όρια του Δήμου τους?
Τώρα αυτό που μένει πλέον είναι να αποφασίσει το Δημοτικό Συμβούλιο Σπάτων Αρτέμιδος ο αγωγός εκροής (γιατί ό,τι λέγεται για επαναχρησιμοποίηση των εκροών είναι όλα στον αέρα), ο αγωγός αυτός λοιπόν να ακολουθήσει τη ροή του Ρέματος Ραφήνας.!!!
                                     
Η απόφαση για την χωροθέτηση προϋποθέτει έγκριση Μελέτης Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων για τη συγκεκριμένη θέση.
Η Μελέτη Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων για τη συγκεκριμένη θέση προϋποθέτει οριοθέτηση και διευθέτηση του Ρέματος Ραφήνας.
Όλα αυτά τα αυτονόητα έχουν περιληφθεί στην απόφαση 3743 του Συμβουλίου της Επικρατείας του 2008, με την οποία το ΣτΕ ακυρώνει την έγκριση των περιβαλλοντικών όρων της Κοινής Υπουργικής Απόφασης του 2003, ορίζοντας σαν προϋπόθεση για τη χωροθέτηση του έργου στο Πλατύ Χωράφι την ΤΜΗΜΑΤΙΚΗ ΟΡΙΟΘΕΤΗΣΗ του ρέματος Ραφήνας.  Με νέα γνωμοδότησή του το 2013 το ΣτΕ θέτει πάλι σαν όρο την τμηματική οριοθέτηση, λαμβάνοντας υπ΄όψη στοιχεία του ΣΥΝΟΛΟΥ του ρέματος.
Η αναποτελεσματικότητα για μια εικοσαετία σχεδόν, με τις καθυστερήσεις, τις παλινωδίες, τις καταγγελίες συμβάσεων μελετών, όλος αυτός ο Γόρδιος δεσμός, βαραίνει πέρα για πέρα τις υπηρεσίες των αρμόδιων υπουργείων και την ΕΥΔΑΠ και όχι τους Δήμους.
Το έργο για τη Μελέτη Διευθέτησης και Οριοθέτησης του Ρέματος Ραφήνας καθυστέρησε αδικαιολόγητα, και έφτασε να προκηρυχτεί ξανά το 2014,  με χρονικό ορίζοντα το …2018!

Με αυτές τις νέες εξελίξεις, όμως, όλες οι νομιμοποιητικές διαδικασίες παρακάμπτονται ή παραπέμπονται στο μέλλον και “κατόπιν εορτής”, αφού ΠΡΩΤΑ ΑΠΟΦΑΣΙΖΟΥΜΕ τη χωροθέτηση και ΜΕΤΑ ΔΙΕΝΕΡΓΟΥΜΕ τις μελέτες περιβαλλοντικών όρων και διευθέτησης του ρέματος, (με τη μέθοδο της «επικαιροποίησης» παλιότερων μελετών), κι αυτά με πρόσχημα τις πιέσεις των προστίμων από την ΕΕ και την ενδεχόμενη απώλεια της χρηματοδότησης του έργου λόγω των καθυστερήσεων.

Καταλαβαίνει κανείς ότι με την παράκαμψη της νομότυπης οδού ανοίγει ο δρόμος για αυθαίρετες επιλογές. Ήδη η ΕΥΔΑΠ αποφάσισε την απ’ ευθείας και χωρίς προκήρυξη ανάθεση 8 μελετών κατασκευής του αποχετευτικού δικτύου, και μάλιστα όχι μόνο των δύο δήμων που λένε ότι προορίζεται να συμπεριλάβει το ΚΕΛ αυτό, αλλά και του δικτύου των περιοχών Ντράφι, Καλλιτεχνούπολη, Άγιος Σπυρίδωνας.       
Ακόμα και εκείνοι που συμφωνούν με την κατασκευή τοπικού ΚΕΛ στη θέση Πλατύ Χωράφι, οφείλουν να παραδεχτούν πως η εξέλιξη αυτή είναι και αυθαίρετη και αυταρχική.  

Αν υποθέσουμε πως με τέτοιες ανάλογες συνοπτικές διαδικασίες πρόκειται να  δρομολογηθούν τα όσα έργα περιλαμβάνονται στην αρμοδιότητα της Διυπουργικής Επιτροπής (μεγάλοι αυτοκινητόδρομοι, μονάδες διαχείρισης στερεών και υγρών αποβλήτων), ποια θα’ ναι η εγγύηση για το αδιάβλητο των αποφάσεων και το αδιάφθορο αυτών που μετέχουν σ’ αυτές, αλλά κυρίως για την ποιότητα και την πιστότητα κατασκευής των έργων αυτών?


Εκτίμησή μας είναι ότι η απόφαση “Πλατύ Χωράφι” της Διυπουργικής Επιτροπής Συντονισμού Μεγάλων Έργων Υποδομής μπλοκάρει την όποια προσφυγή ήδη “τρέχει” για την λύση Ψυττάλεια, και μόνο με νέα προσφυγή πλέον προς το Συμβούλιο της Επικρατείας μπορεί να εξεταστεί η ακύρωσή της. 

7 σχόλια:

  1. Ο Συμπαραστάτης του Δημότη Σπάτων - Αρτέμιδος σας έχει διαβιβάσει πλήθος από επίσημα, ολοκληρωμένα και αδιάβλητα στοιχεία γύρω από το αποχετευτικό. Γιατί αυτά αποκρύπτονται και από εσάς ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καμιά πρόθεση δεν υπάρχει να υποτιμηθεί ή να παρασιωπηθεί η πλούσια, επίμονη και προς πάσα κατεύθυνση δραστηριότητα του Συμπαραστάτη του Δημότη και της Επιχείρησης κ. Χρ. Ποθουλάκη σαν ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΥ ΔΙΑΜΕΣΟΛΑΒΗΤΗ, με ένα ογκώδες υλικό από δεκάδες μακροσκελή και τεκμηριωμένα έγγραφα προς τους αρμόδιους κρατικούς φορείς για τις ευθύνες των αρμόδιων και την αστήρικτη απόρριψη της διεκδίκησης της σύνδεσης του αποχετευτικού με τις ΕΕΛ Ψυττάλειας, καθώς και για τις πιο πρόσφατες ενέργειες της ΕΥΔΑΠ. Ούτε βέβαια αγνοούνται οι πρωτοβουλίες εκ μέρους του για την ενημέρωση προς τους τοπικούς φορείς και οι προσπάθειες συντονισμού τους, που έχει αναλάβει μέχρι σήμερα.

    Ο δημότης όμως δεν έχει απλή, εύληπτη και κατανοητή ενημέρωση για την κατάσταση που διαμορφώνεται, ιδιαίτερα μετά την 30.12.2015 απόφαση χωροθέτησης από την Διυπουργική Επιτροπή Συντονισμού Μεγάλων Έργων Υποδομής, που επιβάλλει τη λύση Πλατύ Χωράφι σαν τετελεσμένο γεγονός. Δε γνωρίζουμε να υπάρχει ενέργεια από μέρους της ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΑΡΧΗΣ για άμεση ανάσχεση και ανακοπή των εργασιών που έχει δρομολογήσει και ήδη διενεργεί η ΕΥΔΑΠ.

    Αν υπάρχει έγγραφο του ΔΗΜΟΥ, μετά την επίμαχη απόφαση της Διυπουργικής Επιτροπής, που να προσβάλλει ΑΜΕΣΑ την απόφαση χωροθέτησης που δρομολογεί τις μετέπειτα ενέργειες της ΕΥΔΑΠ (νέα αίτηση ακύρωσης της απόφασης αυτής ενώπιον του Συμβουλίου της Επικρατείας) και δεν το γνωρίζουμε, βεβαίως και είμαστε πρόθυμοι να το αναρτήσουμε.

    Γνωρίζουμε ότι από πλευράς ΣτΔΕ έχει υποβληθεί στην Εισαγγελία και είναι υπό διευρεύνηση η από 12.02.2016 νέα Μηνυτήρια αναφορά του κατά παντός υπευθύνου για τις τηρούμενες διαδικασίες στο αποχετευτικό. Ο ΣτΔΕ όμως ΔΕΝ ΥΠΟΚΑΘΙΣΤΑ τον Δήμο.

    Σαν απλοί δημότες κι εμείς, διαβάζουμε τα γεγονότα και εκφράζουμε την ανησυχία μας. Γιατί σήμερα πλέον, σε σχέση με τα χθες, τα μέτωπα είναι ΔΥΟ. Το πρώτο αφορά στην αμετακίνητη διεκδίκηση σύνδεσης του αποχετευτικού με την Ψυττάλεια, με καταγγελία της απόρριψής της σαν αυταρχικής απόφασης. Όμως το δεύτερο αφορά στην υπό το φως των νέων εξελίξεων ανάγκη εξεύρεσης των κατάλληλων εκείνων παρεμβάσεων της Δημοτικής Αρχής που θα αποτρέψουν την κατασκευή τοπικού ΚΕΛ με αδιαφανείς διαδικασίες, με ενδεχόμενη συνέπεια σοβαρά και όχι αναστρέψιμα προβλήματα για τον τόπο, τους δημότες και το περιβάλλον, και ιδιαίτερα το θαλάσσιο.
    Την ανησυχία μας, όπως λαϊκά θα λέγαμε, μήπως “Πάμε για μαλλί και βγούμε κουρεμένοι”.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΕΣ ΔΙΕΥΚΡΙΝΗΣΕΙΣ – ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΠΟΥ ΔΙΑΨΕΥΔΟΥΝ
    - Έτσι για να ξέρουμε που πραγματικά βρισκόμαστε σήμερα στο θέμα του αποχετευτικού
    Λυπάμαι πολύ. Δεν είναι μόνο τα έγγραφα και οι ενέργειες του Συμπαραστάτη, ο οποίος εν προκειμένω έχει ελέγξει τα ζητήματα κακοδιοίκησης στην «τοπική υπόθεση» του αποχετευτικού, ξεκινώντας από το Δήμο (που δια νόμου δεν είναι αρμόδιος – δυστυχώς όχι ευτυχώς ! παρά μόνο για «γνώμη») και εν συνεχεία του αποκλειστικά αρμόδιου κατά νόμο Κράτους και της ΕΥΔΑΠ ΑΕ (δυστυχώς αυτά συμβαίνουν στην Ελλάδα).
    Ο Συμπαραστάτης επιβάλλεται να στηρίζει όχι μόνο της δικές του ενέργειες (που εν προκειμένω είναι γεγονός ότι δεν προσβλήθηκαν εκ μέρους σας), αλλά να υπερασπίζεται σε κάθε περίπτωση την αλήθεια, ενάντια στην κακοδιοίκηση τοπικών υποθέσεων, από οπουδήποτε και με οποιοδήποτε τρόπο αυτή ευδοκιμεί.
    Μιλάτε και ρωτάτε για την προσβολή (που δήθεν δεν έγινε) της "Χωροθέτησης" σαν να μην υπάρχει δηλαδή και να μην σας έχει γνωστοποιηθεί ποτέ τέτοιο ένδικο βοήθημα που από το 2014 βρίσκεται μονίμως σε δικαστική εξέλιξη από τον Δήμο Σ-Α !! (Δεν είμαι εκπρόσωπος του Δήμου Σ-Α, αλλά δεν μπορώ να προσποιούμαι και εγώ ότι δεν το γνωρίζω και δεν σας έχω ενημερώσει όλους στο πλαίσιο της έως τώρα διαμεσολαβητικής προσπάθειάς μου ως ΣτΔΕ και μάλιστα ΓΡΑΠΤΩΣ με E-mail και με αναρτήσεις στο διαδίκτυο).
    Διευκρινίζω για μια ακόμα φορά ότι ως ΣτΔΕ οφείλω να υπερασπίζομαι τα συμφέροντα των απλών πολιτών, ακόμα και από τη μη σωστή ενημέρωση τρίτων ή φορέων γιατί κι αυτή βλάπτει σοβαρά τις υποθέσεις τους. Όταν αποκρύπτουμε στοιχεία, αρμοδιότητες και πραγματικές σκοπιμότητες της κρατικής αυθαιρεσίας, της Περιφέρειας ή ιδιωτών, δεν εξυπηρετείται ο σκοπός της προστασίας του κοινωνικού συμφέροντος.
    Δεν γίνεται για παράδειγμα να ρωτάτε :
    «Αν υπάρχει έγγραφο του ΔΗΜΟΥ, μετά την επίμαχη απόφαση της Διυπουργικής Επιτροπής, που να προσβάλλει ΑΜΕΣΑ την απόφαση χωροθέτησης που δρομολογεί τις μετέπειτα ενέργειες της ΕΥΔΑΠ .........» !!, όταν ΕΚΤΟΣ από τα γνωστότατα εκκρεμή ένδικα βοηθήματα (προς το ΣτΕ) από πλευράς του Δήμου Σ-Α (βλ. υπόθεση Ε3704/7.11.2014, που αντικρούει και την χωροθέτηση, αλλά και κάθε επακόλουθο) και του Δήμου Ρ-Π (που εκείνος βέβαια τα ξέχασε, αλλά περιέργως κανείς δεν ενοχλείται αφού ούτε καν τον μνημονεύει, ούτε τον κατακρίνει !), ΥΠΑΡΧΟΥΝ και βλέπω να αποσιωπάτε (σύμφωνα με όσα εσείς ρωτάτε και ζητάτε εξηγήσεις εγγράφως) και άλλα επί του θέματος μετέπειτα έγγραφα και στοιχεία (ακόμα και του Δήμου Σ-Α) που σας έχουν δοθεί από τον ΣτΔΕ, για όλη τη συνέχεια της υπόθεσης, αλλά έχουν και δημόσια αναρτηθεί, όπως θυμάται ο ΣτΔΕ επειδή κατά ένα μέρος συνέβαλε σ’ αυτά, με τις έγγραφες προτάσεις του προς τη Δημοτική Αρχή, ως έχει υποχρέωση κατά νόμο (Λειτουργώντας κατ’ άρθρο 77, Ν. 3852/2010, σε συνδυασμό με το άρθρο 102 του Σ, το άρθρο 75 του Ν. 3463/06 και το άρθρο 2 του Ν. 2690/99).
    ΣΥΝΕΧΙΧΕΤΑΙ στην επόμενη ανάρτηση

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Β' ΜΕΡΟΣ Συνέχεια από το προηγούμενο
    Σας υπενθυμίζω λοιπόν (εκτός των άλλων και των έγγραφων προτάσεών μου ως ΣτΔΕ) αφού δείχνετε να «ξεχάσατε» όσα σας έχω διαβιβάσει (ταυτόχρονα μαζί με άλλους 500 περίπου συμπολίτες) και το υπ’ υπ’ αριθ. πρωτ: 2435/5.2.2016 έγγραφο του Δήμου Σ-Α προς όλους τους αρμοδίους Υπουργούς, κλπ (δημοσιευμένο στη διεύθυνση http://anatakti.blogspot.gr/2016/02/blog-post_95.html#axzz4HI22YtHD), επισημαίνοντάς σας να διαβάσετε με ΠΡΟΣΟΧΗ ειδικά στην § στ και στις σελίδες 10 και 11 αυτού. Ομοίως δεν θα πρέπει να ξεχνάτε το υπ’ αριθ. πρωτ: 3804/9.2.2016 έγγραφο του Δήμου Σ-Α προς τον νυν Πρωθυπουργό και την απάντηση του δεύτερου (γραφείου του) με παραπομπή της πρότασης – απόφασης του Δήμου για Ψυττάλεια προς την Επιτροπή Φλαμπουράρη, καθώς επίσης και το πολύ σημαντικό έγγραφο του Δήμου Σ-Α με αριθ. πρωτ: 32101/27.10.2015 (δημοσιευμένο επίσης στη διεύθυνση http://anatakti.blogspot.gr/2016/02/blog-post_95.html#axzz4HI22YtHD).
    Επιπλέον υπήρξε συνολική και εμπεριστατωμένη ενημέρωση της τοπικής κοινωνίας (και εσάς) μέσα από το κείμενο της ΠΡΟΣΦΥΓΗΣ του Συμπαραστάτη (4.5.2016) κατά της απόφασης 100/15.4.2016 του Δ.Σ. Ραφήνας – Πικερμίου, για την οποία εσείς ακόμα «….αναρωτιέστε» (βλέπετε δημοσίευσή της https://anatakti.blogspot.gr/2016/05/blog-post_70.html)
    Προσφυγή που υπογράφηκε από συμπολίτες με μοναδικό συντονισμό εκ μέρους της Ομοσπονδίας Αρτέμιδος – Σπάτων και περιλαμβάνει όλες ανεξαιρέτως τις πτυχές του αποχετευτικού, οπότε έγινε αποδεκτή και από τη Δημοτική Αρχή Σ-Α με δήλωση του Δημάρχου ότι : «Η Προσφυγή έγινε αποδεκτή από τη Δημοτική Αρχή ως ευρισκόμενη στο πλαίσιο των αποφάσεων του Δ.Σ. Σπάτων – Αρτέμιδος και του νόμου, γι’ αυτό διαβιβάστηκε στον Ελεγκτή Νομιμότητας».
    Όμως για να τελειώνουμε με αυτά και με όλα τα ψέματα που διακινούνται και αποπροσανατολίζουν χρόνια τώρα τους δημότες, σύμφωνα με τα στοιχεία της έρευνας του Συμπαραστάτη, χωροθέτηση υπέρ του ΚΕΛ στο Πλατύ Χωράφι (εμμέσως ή αμέσως, αναρμοδίως ή παρατύπως, δεν έχει σημασία), ΕΓΙΝΕ με :
    α) Την υπ’ αριθ. 159/2006 απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου Αρτέμιδος και την αντίστοιχη υπ’ αριθ. 162/2006 απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου Σπάτων (αμφότερες των οποίων ελήφθησαν υπόψη και καταγράφηκαν ως σύμφωνες γνώμες των τοπικών αρχών στο ΕΣΠΑ 2007-2013, δηλαδή εγκρίθηκαν από την COMMISSION και μάλιστα με αριθ.: 2007GR161Ρ0005). Τα πρακτικά πάντως των δυο Δ.Σ. υπάρχουν και εκείνοι που ψήφισαν της αποφάσεις αυτές κυκλοφορούν ανάμεσά μας
    β) Τις αποφάσεις 87/2012 και 206/2012 του Δημοτικού Συμβουλίου Σπάτων – Αρτέμιδος (αλήθεια γιατί αυτές δεν τις θυμάται κανείς ; Τα πρακτικά του Δ.Σ. υπάρχουν και εκείνοι που τις ψήφισαν κυκλοφορούν ανάμεσά μας) και τέλος
    γ) Το Προεδρικό Διάταγμα (που με βάση και τα προαναφερθέντα) υπογράφηκε στις 27.8.2014 (ΦΕΚ: 416/Δ/2014) και το οποίο «μαγειρευόταν» από αρχές 2011 έως 27.8.2014 και φυσικά πάτησε και στα προαναφερθέντα (α) και (β)
    ΣΥΝΕΧΕΙΑ στο επόμενο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Γ΄ΜΕΡΟΣ τελικό
    - Παρόλα αυτά και κατά αυτού του Π.Δ. έχει προσφύγει η νυν Δημοτική Αρχή στις 7.11.2014 προς το Συμβούλιο της Επικρατείας με τη συνδρομή και του Συμπαραστάτη, ο οποίος προσέφυγε και στον Εισαγγελέα, με μάρτυρα τον νυν Δήμαρχο και την κα Πιτσιγαυδάκη (Πρόεδρο της Ομοσπονδίας).
    Βέβαια, ο ΣτΔΕ στο πλαίσιο της έρευνάς του βλέπει μια ακατανόητη ανοχή στις ανωτέρω (α), (β) και (γ) πραγματικές ενέργειες που αποτελούν πραγματικές πράξεις υπέρ της χωροθέτησης ΚΕΛ στο Πλατύ Χωράφι με εκροή αγωγού στην παραλία της Αρτέμιδος, ενώ διαπιστώνει ότι δεν καυτηριάζονται όλες αυτές οι αρνητικές ενέργειες και ταυτόχρονα αποσιωπούνται οι κατά νόμο προτάσεις του πάνω στο καυτό θέμα του αποχετευτικού (π.χ. πρόταση και λήψη για πρώτη φορά της απόφασης 330/2015 του Δ.Σ. για τη λύση Ψυττάλειας), καθώς και η εκ της νυν Δημοτικής Αρχής Σ-Α δικαστική απόκρουση της από 27.8.2014 (ΦΕΚ : 416/Δ/2014) ουσιαστικής υπόθεσης χωροθέτησης του ΚΕΛ από την Πολιτεία με την επίλυση της τμηματικής οριοθέτησης (δηλαδή δεν χωροθέτησε το ΚΕΛ η Διυπουργική Επιτροπή Φλαμπουράρη στις 30.12.2015 όπως εσφαλμένα αναπαράγετε και εσείς υιοθετώντας την «κρατική προπαγάνδα» – άλλωστε είναι γνωμοδοτικό όργανο -, όπως κάνετε και με τη χρήση άλλων λανθασμένων επιχειρημάτων που διοχετεύει η κρατική διοίκηση και άλλοι για να διασπάσουν την τοπική κοινωνία, να καλύψουν ευθύνες τους και να περάσουν τις επιλογές τους)
    Αυτά προς αποκατάσταση της πραγματικότητας βάσει των στοιχείων και εφόσον αναζητάτε την αλήθεια, ώστε ο δημότης να έχει απλή, εύληπτη και κατανοητή ενημέρωση για την κατάσταση που διαμορφώνεται, ο ΣτΔΕ και πάλι θα είναι στη διάθεσή σας.
    Χρήστος Ποθουλάκης
    ΣτΔΕ
    14.8.2016

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Η χωροθετηση του ΚΕΛ στο Πλατυ χωραφι αλλαξε και πηγε περιπου 1 χλμ πιο περα για να ξεπέρασει τα τυχον προβληματα που θα δημιουγουσε το ρυθμιστικο σχεδιο της Αθηνας 2020. Αυτο το γεγονος εκτιμω οτι βγαζει εκτος και το θεμα διευθετησης του ρεματος.Σεβαστη η προσπαθεια συμπολιτων μας αλλα το πολιτικο προβλημα που ειναι η αρνηση των φορεων του Πειραια να δεχτουν αλλους εκτος την Παλληνη δεν εχει ξεπεραστει. Ουτε ο Σαρωνικος το ξεπερασε και φτιαχνει δικο του ΚΕΛ. Υπαρχει η προηγουμενη ασχημη εμπειρια του Αεροδρομιου την δεκαετια του 1980 που ενω ο αγώνας ειχε χαθει καποιοι επαιζαν πολιτικα. παιχνιδια. Θελει προσοχη το θέμα. Εχουμε μεχρι στιγμης τονους χαρτι και οχι αποτελεσματα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Προς κ. Ποθολάκη, που είναι λέει συμπαραστάτης του δημότη, που δηλαδή άμα έχουμε τετοιους συμπαραστάτες..... Τί κατεβατά μας αμολάς σε συνέχειες και άρθρο τάδε και τούτο και κείνο. Ο δήμαρχός σου έβαλε φαρδιά πλατιά την υπογραφή του για το ΚΕΛ στο Πλατυχωράφι! Αυτό το κείμενο να δημοσιεύσεις και άσε τα κατεβατά που κανείς δε βγάζει άκρη μ' αυτά που γράφεις αφου δεν διαβάζονται! Ή νομίζεις ότι με τα κατεβατά άρθρο βου και παράγραφος θου, όπως λέει και ο Ζαμπέτας, θα μας πείσεις! Και η βρόχα έπεφτε ράιτ θρου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή